Google, algoritmasına yılda ortalama 500 değişiklik yaptığını belirten şirketin yazılım mühendisi Matt Cutts, birçok değişikliğin kullanıcılar tarafında fark edilemediğini ifade ediyor. Cutts’in ifadelerine göre; daha iyi bir başlık, anahtar kelimeyi karşılayan içerik ve güncelleme Google’da üst sıralarda görüntülenebilmek için gerekiyor.
Güncelleme, son dakika olaylarını kapsamıyor. Bunun dışında düzenli gerçekleştirilen etkinlikler ile bir konuda yaşanan gelişmeler sürekli güncelleme gerektiriyor. Algoritmaya daha önce yapılan “Panda” güncellemesinin, arama sonuçlarında yüzde 12′lik bir fark yarattığını hatırlatan Cutts, yapılan son güncellemeyle bu oranın yüzde 35′e ulaşacağını belirtiyor.
Belli bir sektöre hitap eden web sitesi ya da yayını bulunanlar, burada yaşanan gelişmeleri düzenli bir biçimde güncellemek durumunda kalacaklar. Örneğin, güzellik alanında bir sitesi bulunan şirket, içerikleri günlük bazda takip edecek, gelişmeleri siteye yansıtacak. Kurumsal sitelerin, görünürlüklerini artırmalarında yaratacakları blog sayfalarının da önemli olacağı belirtiliyor.Yani bu algoritmayla blogların önemi daha da fazla olacağını tahmin ediyorum.
Bu yazıyı şu etiketlerle aramayı denediniz mi?
google, google güncelleme, google da üst sıralara yükselme, matt cutts, google algoritması, google.com, google.com.tr, google da üst sıralarda görüntülenme yöntemleri, blog siteyi popüler yapmak, blog siteyi üst sıralara çıkarmak
Bu yazıyı şu etiketlerle aramayı denediniz mi?
google, google güncelleme, google da üst sıralara yükselme, matt cutts, google algoritması, google.com, google.com.tr, google da üst sıralarda görüntülenme yöntemleri, blog siteyi popüler yapmak, blog siteyi üst sıralara çıkarmak
0 yorum:
Bu yazımla ilgili düşüncelerini merak ediyorum.
Tek yapman gereken yorumunu paylaşmak!
Okuduğun içerikle alakalı yorum yapacağından eminim.
Yine de uyarmak istiyorum;